Thursday, June 14, 2012

Sukarnya Pencarian

 : Assalamualaikum :


Pengembaraan Sem 3 bermula ~ azam baru dan semangat berkobar2 utk jadi yg lebih baik dari segi sahsiah dan akademik , lebih2 lagi jd senior kan sem ni.. ~ Walaweyyhhh ~

Aku ditempatkan di bilik yg mempunyai 2 orang junior . Its ok , aku redha , ada hikmah. :) 

Masuk minggu ni , cukup utk 2 minggu aku di sini. Aku akui , agak kesunyian sem ni maybe keliling bilik aku junior je ... Masing2 cuba sesuaikan diri dgn persekitaran baru , suasana baru , orang baru senang ckp semua baru lahh !!

Straight to the point , waktu senang ramai je kwn berdamping tp time susah hmmm... Aku termenung seketika fikirkan kesalahan demi kesalahan .. What U give U get back right ? Mungkin aku yg kurang prihatin dgn kwn2 waktu susah pelbgai andaian aku buat tentang diri yg serba kekurangan ini... Argghh ! Sampai sakit kepala .. berputar2



Senang cakap , masih kabur dgn status "Sahabat" yg betul2 dpt berkongsi masa senang dan susah. Mungkin masing2 sibuk . YEAH ! mungkin lg perkataan aku ~ :(

Kdg2 terdetik juga kwn sejenis susah nk minta tolong berbanding yg berlainan jantina ...Aku tak pernah luahkan hasrat ni kpd sesiapa tp biarlah aku luah kn di sini .. Pilunya hati seorg insan :'( 


Ya , pada pandagan kasar aku senyum namun dalam hati ini jiwa ini ...... Tak apa selagi masih mampu utk menanggung , tanggunglah robiaton :) Apa2 pun aku perlu baik dulu sebelum org berbaik dgn aku , think positif !

Ada kebaikan berumah tangga , ada tempat bergantung , luahkan perasaan , peneman setia , berkongsi segala suka dan duka , saling menyayagi .. Bukan mudah utk menakluki hati seseorg seandainya sudah tertakluk , aku harap insan yg bergelar suamiku suatu hari nanti insyaAllah dpt menyembuhkan kedukaan ini..  Saya perlukan awak di saat saya gembira dan genting setelah halal antara kita . Buat masa ini biarlah rahsia siapakah 'si dia'. Allah memilih awak dan saya utk disatukan InsyaAllah ..




Doa dan harapanku agar pencarianku selama ini tercapai 
::Sahabat dunia dan akhirat::


:)

No comments:

Post a Comment