Sunday, October 21, 2012

Plize Don't Leave Me

Plize Don't Leave Me =( , ada goyang ka ? HAHA . Statement yg selalu terngiang2. Ada jawapan tak utk statement ni ? Mestilahh ada .. ~ Answer : Don't Ever Let Me Go, Remember it!~



harap tak jadi camni lol ~


Mesti korang tak faham kan? HAHA. Tak payah faham. Hati wanita ni halus, hanya lelaki sejati je dapat tawan hati seseorg wanita yang halus =)

Yup, aku akui kenyataan tu, sejak aku masuk universiti asasi sem 2, *masa sekolah dulu kering je hati* dalam diam aku mula merasai kehalusan hati wanita. *ayat macam poyo kan? HAHA.  tapi itulah hakikatnya, sesetengah wanita dapat simpan dan ada sesetengah yg out spoken. Jenis tak bole simpan dalam.

Bagi aku, ada sesetengah perkara aku bole simpan dalam dan sesetengah perkara terpaksa luahkan. Kadang2 perlu simpan agar hati dia tidak sakit,perlu diam, membisu, pura2 gembira tapi dalam hati, HANYA ALLAH je yg tahu. 



Orang yg aku SAYANG lah, paling susah sekali nak pamerkan apa yg terbuku di dalam hati sebenarnya. Mungkin bagi dia perkara tu kecik je, tapi hati wanita itu halus, mudah tersentuh. 

Walaupun pada hakikatnya, wanita itu tidak mempamerkan secara direct dia terasa tapi seandainya kita sayang terhadap seseorg wanita itu, dia akn turut merasai apa yg wanita itu rasa. HAHA, korg faham tak ? Seseorg lelaki cuba fahami, selami secara perlahan2. Mungkin mengambil masa. Setiap wanita tak sama. *tips ni bagi yg BELUM KAWIN tak payah nk gatl lebih2 eh nk selami mendalam bagai :P 

Bagi aku, kalau terasa seelok2 nye. If kita sedar ade yg terasa dgn kita especially org yg kita SAYANG 
*kalau yg jenis baran give her/him time* 
* kalau tak baran, pujuk, slow talk, minta maaf* 



ATTENTION ! kalau nk kasi masa tenang pun tak payah la sampai seminggu ke sebulan ke, sehari dua cukup la depends org tu la. Kalau aku , ermm .. aku tak suka pujuk lambat2. Nanti lagi aku HANGIN, woooo ~~

And one more things yg aku rse GUNUNG BERAPI nk meletus3 kalau aku call kene reject ~ Perghhh.. Aku kalau marah sekali pon, aku x sampai hati nk reject. Tapi kalau nk balas dendam ok gak ~ kene voice mail ekeke..  Maaf la kalau call ttbe dalam kelas. Pernah je aku dapat call dalam kls *terlupa nk silent, then aku tak reject, aku silet kn lagu. Easy. Bagi aku, aku rasa terhina kalau kene reject call. Mcm hapee je kn? Kene reject call je pon. HAHA. But I'm take it serious.


Last, mohon maaf kalau ada sape2 terasa baca entry ni. Just kongsi serba sedikit. MAAF, MAAF, MAAF yee.. 

awak jangan merajuk ye dgn saya. saya tak merajuk tapi saya tanak awak terasa kalau saya membebel kat awak. Baik saya buat2 tak faham bila awak tanya "AWAK MARAH SAYA KE? .." saya tak marah cuma nk jerit3 je.. =)




2 comments: