Sunday, April 15, 2012

Usratii Zinnirah ~

Assalamualaikum w.b.t

Cuti sem 2 yg agak lama ttba teringat usrah di U aku .. Zinnirah . Kali terakhir usrah ktorg adakan rehlah di Pantai Irama , Bachok Kelantan Darul Naim .:D

Pada mulanya berat hati aku nk g rehlah, ye la time tu minggu study week. Tanya parents confirm dorg x kasi g pantai pulak . So aku decide g je dulu nnt baru kabo ke parents. HAHA . sengal aku~

Kenangan terakhir bersama naqibah ukhti Jalidah dan Najiyah (sem 4) syukran ats segala perkongsian ilmu semoga succcess dunia akhirat g UM kl elok2 , take care love u all ketat2 .. agagaga ..

Mcm2 gak lee buat aktivit kat pantai , best ! breakfast mkn roti canai even simple tp satu kenikmatan bila dimakan utk kali terakhir bersama kak naqibah , sobb3 then ktorg g beli baju usrah warna biru , nice ~


breakfast ~


STAR



naqibah ~



di ats puncak 





ana sakinah sokmo ikut ke mana aku pergi , agaga 
SEBUK je , hee >jgn marah<



ahli usrah ~


doa rabitah ...






1 comment:

  1. uik.. bukan saja2 ana nk ikut ea.. ana dijemput oke.. ^^,

    ReplyDelete